FAQ

Leverer i til udlandet?

Ja det gør vi, for mere information omkring fragtpriser kontakt os på 7578 2460 eller pr. mail info@wendyco.dk

Er produktet på lager?

Alle vores produkter som du kan finde på vores webshop er på lager. Kan du ikke finde det produkt du søger, så kontakt os på 7578 2460 eller pr. mail info@wendyco.dk

Der mangler et produkt i min ordre?

Skulle det ske, at vi har glemt et produkt i din ordre, eller har sendt den forkerte afsted, så ringer du bare direkte til os på 7578 2460, så løser vi det som regel med det samme.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Wendy & Co yder 14 dages returret gældende fra den dag, du modtager dine varer. Fortryder du købet, skal Wendy & Co underrettes herom senest 14 dage efter den dag, du modtog dine varer. Du kan enten skrive til os pr mail på info@wendyco.dk eller ringe på tlf. 7578 2460 man-tor 9-15.

Du kan sende dine varer retur til følgende adr:

AcupunctureShop ApS

Jeppe Skovgaards Vej 31

6800 Varde

Kontakt os altid inden du sender en vare retur.

Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget i. Hvis varen ikke modtages i samme væsentlige stand, sætter Wendy & Co en skønsmæssig værdi ud fra en salgsværdi som brugt vare. Vær opmærksom på at med sterile produkter som fx Nåle – tages disse ikke retur hvis blisterpakningen er brudt. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Ansvaret for varen overgår til dig i det øjeblik du modtager den – og først ved modtagelse af den returneret vare er ansvaret igen hos Wendy & Co

Kan jeg tilføje varer til min ordre?

Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje varer til din ordre da denne er "låst" på det beløb du godkendte da du tastede dine kortoplysninger - Din betaling er altså sikret i vores økonomi system, så vi kan aldrig hæve mere end det, du oprindeligt bestilte for. Det skal faktisk ses som din sikkerhed.

Hvis du har tilføjelser til din ordre, kan du altid nå at bestille igen (inden kl. 12:00) og så vil vi gøre hvad vi kan, for at få din ordre med i samme sending, du skal blot skrive i kommentarfeltet at det er din anden ordre.

Hvornår får jeg min ordre?

Levering vil sædvanligvis ske dagen efter med PostNord, hvis varen er bestilt inden kl. 12:00 mandag til torsdag (vi holder lukket om fredagen). Derudover vil leveringen typisk ske i løbet af 1-2 hverdage.

Levering til Bornholm og visse små øer er ikke omfattet af PostNords målsætning om dag-til-dag levering, så det vil i nogle tilfælde tage en dag

Jeg har oplyst forkert navn/adresse?

Hvis der mangler oplysninger på din ordre, eller de er forkerte, så skynd dig at kontakte os på 7578 246, så kan vi rette det med det samme, eller send os en mail på info@wendyco.dk

Skulle ordren være sendt afsted med de forkerte oplysninger, er vi desværre nødt til at afvente, at den kommer retur fra PostNord, så sender vi den igen med de korrekte oplysninger.

Hvor er min ordrebekræftelse?

Det første du skal gøre, er at kigge efter i dit SPAM-filter, der ender de desværre ofte. Det kan også hedde 'Uønsket Post' eller 'Reklame', alt afhængig af dit mailsystem.

Det sker heldigvis sjældent, at vores system ikke får afsendt en ordrebekræftelse til den rette mailadresse, som du har oplyst ved placeringen af din ordre; ofte er det blot fordi du er kommet til at taste din e-mailadresse forkert.

Vi undersøger gerne sagen nærmere, hvis du ikke selv kan finde din ordrebekræftelse. Vi kan kontaktes på 7578 2460 eller på info@wendyco.dk

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad gør jeg?

Da du bestilte din produkter på vores webshop, valgte du med stor sandsynlighed en SMS eller e-mail advisering – du burde derfor have et link til track & trace fra PostNord.

Er dette ikke tilfældet, bedes du kontakte vores kundeservice på 7578 2460 eller pr mail info@wendyco.dk

Kan jeg fortryde eller annullere mit køb?

Skulle du fortryde dit køb, kan du læse om dine rettigheder under siden forretningsbetingelser her

Du kan altid kontakte vores kundeservice på 7578 2460 og forhør dig, om vi kan nå at få annulleret din ordre.

Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?

Hvis du allerede nu ved, at du ikke ønsker din pakke og den er på vej i posten, så kan du blot "nægte modtagelse" så bliver pakken automatisk sendt retur til os og vi vil sætte pengene tilbage på det kort, du har betalt med.

Har du modtaget din ordre og har fortrudt købet, er du velkommen til at sende din ordre retur til os.

I begge tilfælde, vil vi bede dig huske, at skrive til vores kundeservice pr. mail info@wendyco.dk hvor du informerer om at du har fortrudt dit køb. Her må du meget gerne oplyse dit ordrenummer, så vi hurtigt kan ekspedere din sag.

Bemærk dog, at Teller og PBS, som håndterer krediteringen, nogle gangekan have en ventetid på 3-6 hverdage, før pengene står på din konto igen.

Hvordan laver jeg en reklamation?

Du har naturligvis to års reklamationsret i henhold til markedsføringsloven, som gælder fra den dag du modtager dine varer.

Vi henviser lige for en god ordens skyld til vores forretningsbetingelser her

Du kan enten kan få varen ombyttet eller pengene tilbage, hvis reklamationen er berettiget. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til vores kundeservice på

7578 24 60 eller pr. mail info@wendyco.dk

Sørg for at oplyse det pågældende ordrenr. og hvilken vare det drejer sig om i mailen.

Jo mere info vi har på forhånd, jo hurtigere kan vi hjælpe dig.

Vigtigt:

Send ikke noget retur til os før du har skrevet med os.

 

Har du ikke fået svar på dine spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på 7578 24 60 eller pr. mail info@wendyco.dk